نشست تخصصی معاونان علمی پژوهشی سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد | رونمایی از ۷ محصول فناورانه بسیج اردوغان خواستار پایان جنگ داخلی در سوریه شد معاون ستاد کل نیروهای مسلح: پرچم عِلم در نیروهای مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده و پیش رفته است ۱۰ پهپاد اوکراین بر فراز روسیه منهدم شدند حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات کشور درباره مدارک لازم در زمان اخذ رای (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در کرانه باختری جلیلی در مصلی تهران: جلیلی: امروز سر یک دو راهی هستیم آیا بایدن از انتخابات آمریکا انصراف داد؟ ویدئو | لحظه عملیات ضدصهیونیستی در شمال اراضی اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ضربه قسام به اشغالگران | سرنگونی پهپاد اسکای لارک + فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بایدن در حال بررسی ادامه یا کناره‌گیری از انتخابات آمریکا واکنش کنعانی به آزادی بشیر بی‌آزار از بازداشت در فرانسه جلیلی در برنامه تلویزیونی: حالا نوبت انتخاب است+ فیلم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم پوتین: روابط مسکو و پکن بر اساس منافع متقابل بنا شده است + فیلم مخبر برای حضور در اجلاس شانگهای عازم قزاقستان شد شلیک بیش از ۸۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در مشهد: موهبت انقلاب اسلامی، آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رأی است + عکس اختلافات آمریکا و اوکراین درباره جنگ
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

«جواد اوجی» وزیر نفت امروز سکته کرد+عکس (۲۴ آذر ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۰۲۲۷
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
«جواد اوجی» وزیر نفت امروز سکته کرد+عکس (۲۴ آذر ۱۴۰۱)
وزیر نفت دولت سیزدهم امروز در حاشیه جلسه دولت دچار حمله قلبی شد. این اتفاق همزمان با دو چالش اساسی در وزارتخانه نفت یعنی تامین گاز مورد نیاز کشور در فصل زمستان و همچنین تعیین برآورد‌ها از درآمد نفتی کشور در بودجه ۱۴۰۲ رخ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر امروز پنجشنبه ۲۴ آذر ماه، جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم، در حاشیه جلسه دولت دچار حمله قلبی و راهی بیمارستان شد.

خبرگزاری دولت بعد از انتشار گسترده این خبر در رسانه‌ها از شرایط جسمانی جواد اوجی گزارش داد و اعلام کرد که حال او مساعد است. 

 اداره کل روابط‌عمومی وزارت نفت نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حال جسمی وزیر نفت که ظهر امروز (پنج‌شنبه، ۲۴ آذرماه) دچار حمله گذرای قلبی شده، مساعد است.

در متن این اطلاعیه آمده است: جواد اوجی، وزیر نفت ظهر امروز به دلیل فشارهای سنگین‌کاری، با علائم حمله گذرای قلبی در حاشیه یکی از نشست‌های دولت، در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران بستری شد.

خوشبختانه پس از رسیدگی پزشکان و کادر درمان و انجام اقدام‌های لازم، در حال حاضر شرایط وی پایدار است و در سلامت به سر می‌برند.

«جواد اوجی» وزیر نفت امروز سکته کرد+عکس (۲۴ آذر ۱۴۰۱)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->